علیرضا روزگار آهنگ آرامش محض
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
علیرضا روزگار آهنگ آرامش محض
نوشته شده در چهار شنبه 18 آذر 1394
بازدید : 517
نویسنده : hosein

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا روزگار به اسم آرامش محض

پیشنهاد میکنم حتماً دانلود کنید / + متن آهنگ

علیرضا روزگار آهنگ آرامش محض

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار آرامش محض

حرفایه تو مثه مرهمه

رو دله تنگه شکستم

چشمایه تو جون میده تو این راه به پای خستم

دنیایه تو دنیایه پر از آرامشه محضه

دور از چشمات هر ثانیه هر جا دلم میلرزه

حرفامو باور کن

شاید ایندفعه حرفایی که به تو گفتم راست باشه

چرا دوست داری اونکه دوست داره مثله خودت تنها شه

بیا واسه یه بارم به جایه نه بهم بگو باشه

حرفامو باور کن

نذار حاله خرابی که دارم از اینم بدتر شه

چرا دوست داری اونکه دوست داره پیشه چشات پرپر شه

نذار احساسه قشنگی که به تو دارم واسم شر شه

شاید یکی دیگه نذاره و

چشمایه تو غرقه انتظاره و

قلبه شکسته ی تو گیر یاره و تو نتونی

حرفایه پنهونی نداریمو دل بیقراره و جونی نداریمو

تویی درمونه بیقراریمو شاید ندونی

حرفامو باور کن

شاید ایندفعه حرفایی که به تو گفتم راست باشه

چرا دوست داری اونکه دوست داره مثله خودت تنها شه

بیا واسه یه بارم به جایه نه بهم بگو باشه

حرفامو باور کن

نذار حاله خرابی که دارم از اینم بدتر شه

چرا دوست داری اونکه دوست داره پیشه چشات پرپر شه

نذار احساسه قشنگی که به تو دارم واسم شر شه

 



:: موضوعات مرتبط: اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: علیرضا روزگار آهنگ آرامش محض , دانلود , علیرضا روزگار , روزگار , جدید:-[ ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: